Dine rettigheder
Du har efter Persondataforordningen en række rettigheder i forhold til vores behandling af dine personoplysninger.
- Indsigt: Du har ret til at få indsigt i de personoplysninger, som vi behandler om dig. Dette gøres ved at kontakte PeopleTools ApS og anmode om indsigt i personoplysninger.
- Berigtigelse og sletning: Du har ret til at anmode om korrektion, supplerende behandling, sletning eller blokering af de personoplysninger, vi behandler om dig.
- Begrænsning af behandling: Under særlige omstændigheder har du ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger.
- Indsigelse: Du har ret til at bede PeopleTools ApS om ikke at behandle dine personlige oplysninger i de tilfælde, hvor dette er baseret på artikel 6, stk. 1 (f) (legitim adresse).
- Dataportabilitet: Du har ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format.
- Klage: Du har ret til at indgive klage til Datatilsynet, hvis du er utilfreds med den måde, PeopleTools ApS behandler dine personoplysninger.
Sikkerhed
I PeopleTools ApS behandler vi dine personoplysninger ud fra en IT Sikkerhedspolitik. Det er kun et begrænset antal personer, der har adgang til persondata.
Behandling af persondata
For at være kunde hos os er det nødvendigt, at vi indsamler følgende personoplysninger om dig: Navn, adresse, mail og telefonnummer, og evt. bankoplysninger.
Formålet er behandling af dit køb og levering af vores ydelse, samt administration af vores relation. Vi benytter hjemlen ”retlig forpligtelse” i forbindelse med Bogføringsloven og ”Opfyldelse af kontrakt”.
For at være leverandør og samarbejdspartner hos os er det nødvendigt at, vi indsamler følgende personoplysninger om dig: Navn, telefon og mail.
Formålet er behandling af vores køb/ydelser, samt administration af vores relation. Vi benytter hjemlen ”retlig forpligtelse” i forbindelse med Bogføringsloven og ”Interesseafvejning”.
Såfremt du ikke ønsker, at vi behandler disse oplysninger, kan det være problematisk at opretholde og imødekomme eventuelt indgåede aftaler.
Privatlivspolitik ifm. rekruttering
Ved modtagelse af ansøgning og bilag bliver det fremsendte materiale gennemlæst af den relevante leder med det formål at kunne besvare og vurdere indholdet i forhold til et defineret job.
Ansøgning og bilag bliver delt internt med relevante personer i rekrutteringsprocessen og bliver ikke videregivet til andre udenfor virksomheden.
Ansøgning og bilag gemmes indtil den rette kandidat er fundet, og rekrutteringsprocessen er afsluttet. Herefter vil ansøgning og bilag blive slettet.
Ved uopfordrede ansøgninger gemmes ansøgning og bilag max i 6 måneder, hvorefter det slettes.